Vzpostavitev nove blagovne znamke kot nadgradnja blagovne znamke »Gornja Radgona – Mesto sejmov in penine« (umestitev skulpture in ureditev obstoječega krožišča v bližini mejnega prehoda)
datum: 20.04.2021
kategorija: Sporočilo za javnost
VZPOSTAVITEV NOVE BLAGOVNE ZNAMKE KOT NADGRADNJA BLAGOVNE ZNAMKE »GORNJA RADGONA – MESTO SEJMOV IN PENINE«
Občina Gornja Radgona je v lanskem letu podala vlogo za prijavo operacije na 6. javni poziv za sofinanciranje operacij za uresničevanje ciljev Strategije lokalnega razvoja LAS Prlekija, z naslovom Vzpostavitev nove blagovne znamke kot nadgradnja blagovne znamke »Mesto sejmov in penine«, in bila pri prijavi uspešna.
Gornja Radgona s svojo obmejno lego predstavlja neke vrste osebno izkaznico območja, v katerega vstopa obiskovalec iz Avstrije. Potnik ob prestopu državne meje na mostu čez Muro pridobi prvi vtis o deželi, v katero vstopa. Zato pripada mestu Gornja Radgona čast in odgovornost, da primerno predstavi sebe in regijo, ki ji pripada.
Na lokaciji izhoda iz mostu čez Muro, ob vstopu v staro mestno jedro, bomo v obstoječe krožišče umestili skulpturo, sestavljeno iz več plasti (nadstropij) iz lesenih plošč organskih amebičnih oblik, ki druga nad drugo prehajajo v vrh skulpture, in s posnemanjem oblike gričev simbolizirajo značilno krajino Slovenskih goric. Lesene plastnice bodo pritrjene na okroglo železno nosilno konstrukcijo. Razmiki med železnimi stebrički bodo služili kot niše, v katere bodo nameščene posamezne LED lučke, ki bodo zvečer osvetljevale skulpturo na način »tisočerih« drobnih svetlikajočih točk, kar bo spominjalo na biserni sij neštetih kapljic penečega vina – simbol Gornje Radgone – mesta sejmov in penine.
Skupna vrednost investicije je 43.002,46 EUR, lastna sredstva občine znašajo 14.733,79 EUR, znesek sofinanciranja pa 28.268,67 EUR. Umestitev skulpture v krožišče se bo izvedla v letošnjem letu.
Fotografije: skice skulpture
Članek je objavljen tudi v aktualnem GLASILU Občine Gornja Radgona, marec 2021