Podčrtaj povezave Debelejša pisava Povrni začetne nastavitve
Zemljevid strani Izjava o dostopnosti (ZDSMA)
v prostorih Občine Gornja Radgona (pisarna št. 56 in 58 - III. nadstropje)
PREDSTAVITEV MEDOBČINSKEGA INŠPEKTORATA IN REDARSTVA
Občine Gornja Radgona, Apače in Sv. Jurij ob Ščavnici so z Odlokom o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »MEDOBČINSKI INŠPEKTORAT IN REDARSTVO« ustanovile skupno občinsko upravo »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Gornja Radgona, Apače in Sv. Jurij ob Ščavnici« (v nadaljevanju: skupna uprava) za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju: občinske inšpekcije in občinskega redarstva. Sedež skupne uprave je v občini Gornja Radgona, Partizanska cesta 13, 9250 Gornja Radgona.
Skupna uprava opravlja upravne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic. Skupna uprava je enovit organ in je prekrškovni organ občin ustanoviteljic skupne uprave. Pooblaščene uradne osebe skupne uprave vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, določenih s predpisi, ki so kot posebna priloga odloka v obliki seznama predpisov objavljeni na spletnih straneh občin ustanoviteljic.
Službe skupne uprave so:
Plačane globe za prekrške, ki jih izreče skupna občinska uprava, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen. Pri odločanju v upravnih zadevah iz občinske pristojnosti nastopa skupna uprava kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Skupna uprava deluje neodvisno, samostojno in pri izvrševanju svojih nalog nastopa kot organ tiste občine, v katere krajevno pristojnost spada posamezna zadeva. Pristojno je za odločanje na 1. stopnji v upravnih, ter v strokovnih in drugih zadevah, za katere je organiziran organ skupne občinske uprave, v skladu s svojimi pooblastili in pristojnostmi. Na drugi stopnji odloča župan tiste občine, v katere krajevno pristojnost posamezna zadeva spada.