Podčrtaj povezave Debelejša pisava Povrni začetne nastavitve
Zemljevid strani Izjava o dostopnosti (ZDSMA)
Naziv operacije: VZPOSTAVITEV NOVE BLAGOVNE ZNAMKE KOT NADGRADNJA BLAGOVNE ZNAMKE »MESTO SEJMOV IN PENINE«
Akronim operacije: RADGONSKI SIMBOLI
Celotna vrednost projekta: 54.836,46 EUR
Predviden znesek sofinanciranja: 36.028,67 EUR
Vodilni partner: Občina Gornja Radgona
Partner: Radgonske gorice d.o.o.
Opis operacije:
Občina Gornja Radgona želi s prijavljeno operacijo spodbuditi povečanje ponudbe lokalnih proizvodov in storitev z uveljavljanjem nove krovne blagovne znamke. Trenutno sicer obstaja za mesto Gornja Radgona blagovna znamka »Mesto sejmov in penine«, a se vsi lokalni ponudniki, predvsem pa gospodarstvo, ne najdejo v tem. Zato želimo uveljaviti novo blagovno znamko, ki bo sprejemljiva za čim širši krog deležnikov in bo vključevala tudi sosednja območja, da bo v prihodnje lahko prišlo do blagovne znamke destinacije, ki bo zajemala širšo Upravno enoto Gornja Radgona pa tudi sosednje mesto Bad Radkersburg, saj se določeni signali za tovrstno sodelovanje že pojavljajo. Ime nove blagovne znamke se bo formiralo tekom izvajanja projekta.
Cilji operacije, glavne aktivnosti in kazalniki:
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Povezave do spletne strani: www.eu-skladi.si in www.las-prlekija.com
