JAVNI RAZPIS o dodeljevanju pomoči za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v občini Gornja Radgona za leto 2025 (rok do vključno 31. 7. 2025)

datum: 10.06.2025

kategorija: Razpis

JAVNI RAZPIS o dodeljevanju finančnih sredstev za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v občini Gornja Radgona za leto 2025 (PDF)

RAZPISNA DOKUMENTACIJA - UKREP A: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij (DOC) 
RAZPISNA DOKUMENTACIJA - UKREP A: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij (PDF) 

RAZPISNA DOKUMENTACIJA - UKREP B1: Pomoč pri samozaposlovanju (DOC)
RAZPISNA DOKUMENTACIJA - UKREP B1: Pomoč pri samozaposlovanju (PDF) 

RAZPISNA DOKUMENTACIJA - UKREP B2: Pomoč pri odpiranju novih delovnih mest (DOC)
RAZPISNA DOKUMENTACIJA - UKREP B2: Pomoč pri odpiranju novih delovnih mest (PDF) 

***

Na podlagi 31. člena Statuta Občine Gornja Radgona (Uradno glasilo Občine Gornja Radgona, št. 1/2015 in 9/2023), 15. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v občini Gornja Radgona (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 19/2025), Odloka o proračunu Občine Gornja Radgona za leto 2025 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 73/2024), priglasitve sheme državne pomoči št. M001-5880289-2025 ter na podlagi sheme de minimis po Uredbi Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. december 2023, Občina Gornja Radgona objavlja

 

JAVNI RAZPIS
o dodeljevanju pomoči za spodbujanje razvoja
malega gospodarstva v občini Gornja Radgona za leto 2025

 

I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA

Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih sredstev za sofinanciranje ukrepov za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v občini Gornja Radgona, na podlagi Pravilnika o dodeljevanju pomoči za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v občini Gornja Radgona (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 19/2025, v nadaljevanju Pravilnik), ki jih podeljuje Občina Gornja Radgona iz sredstev proračuna za leto 2025.

Za uresničevanje ciljev občine na področju razvoja malega gospodarstva se sredstva po tem javnem razpisu dodeljujejo skladno z Uredbo komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. december 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Ul. EU, št. 2023/2831 z dne 15. 12. 2023); v nadaljnjem besedilu: Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831.

Nepovratna sredstva po tem razpisu se dodeljujejo za naslednje ukrepe:
UKREP A – Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij,
UKREP B – Sofinanciranje samozaposlovanja (B1) in odpiranja delovnih mest (B2).

Vsak od navedenih ukrepov se mora izvajati na območju občine Gornja Radgona.

 

II. VIŠINA SREDSTEV

Skupna višina razpoložljivih sredstev, namenjenih za izvedbo javnega razpisa v letu 2025, znaša 30.000,00 EUR in so vezana na proračun Občine Gornja Radgona, zato morajo biti porabljena v letu 2025.

Okvirna sredstva po ukrepih:

  • 15.000,00 EUR za sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij – Ukrep A
  • 15.000,00 EUR za sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest – Ukrep B1 in B2


Prijavitelj se lahko prijavi na enega ali vse ukrepe, navedene v tem javnem razpisu.

V primerih, ko se prijavitelj prijavlja na več ukrepov, lahko prejme finančno spodbudo do skupne višine največ 5.000,00 EUR.

Višina razpisanih sredstev po posameznem ukrepu je orientacijska in se v primeru, da se sredstva po posameznem ukrepu ne razdelijo v celoti, ostanek le-teh podeli na drugih ukrepih po prioritetah: Ukrep B1, B2 in A.

Za izvajanje ukrepov se uporabljajo določila dodeljevanja pomoči de minimis

Pomoči de minimis se dodeljujejo kot nepovratna sredstva v obliki dotacij.

 

III. UPRAVIČENCI - POGOJI IN MERILA

Sredstva se bodo dodeljevala na podlagi pogojev in meril, ki so sestavni del razpisa ter v skladu z določili Pravilnika o dodeljevanju pomoči za spodbujanje razvoja malega gospodarstva v Občini Gornja Radgona.

Upravičenci do sredstev po tem javnem razpisu so:

  • mikro in mala podjetja, ki so registrirana po Zakonu o gospodarskih družbah,
  • samostojni podjetniki posamezniki,
  • pravne osebe, ki so registrirane po Zakonu o socialnem podjetništvu,
  • zasebni zavodi, ki opravljajo gospodarsko dejavnost in so registrirani po Zakonu o zavodih,


z najmanj eno zaposleno osebo za polni delovni čas (šteje tudi samozaposlitev za polni delovni čas), imajo sedež dejavnosti na območju občine Gornja Radgona in investirajo na območju občine Gornja Radgona. Do sredstev je upravičeno tudi podjetje, ki ima sedež dejavnosti izven občine Gornja Radgona, če ima poslovno enoto v občini Gornja Radgona in v njej zaposluje najmanj 1/2 oseb za nedoločen čas iz občine Gornja Radgona (stalno prebivališče). Če ima podjetje sedež dejavnosti izven občine Gornja Radgona, lahko poda vlogo samo za ukrepe, ki se nanašajo na poslovne enote v občini Gornja Radgona.

Do sredstev po tem javnem razpisu niso upravičeni prijavitelji, ki:

  • so v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji,
  • so v stanju kapitalske neustreznosti po Zakonu o finančnem poslovanju podjetij,
  • so v težavah in dobivajo državno pomoč za reševanje in prestrukturiranje,
  • so v postopku vračanja neupravičeno prejete državne ali občinske pomoči,
  • nimajo poravnanih finančnih obveznosti do občine, javnih podjetij katerih ustanoviteljica je občina in države,
  • nimajo plačanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delavcev,
  • nimajo poravnanih vseh obveznosti zaradi sklepa Komisije o razglasitvi pomoči za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom ter
  • katerih skupni znesek prejete pomoči presega dovoljeno intenzivnost državne pomoči.


V skladu s splošnimi določili Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831 do pomoči po tem pravilniku prav tako niso upravičena podjetja, ki so:

  • dejavna v primarni proizvodnji ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture;
  • dejavna v predelavi in trženju ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine proizvodov, nabavljenih ali danih na trg;
  • dejavna v primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov;
  • dejavna v predelavi in trženju kmetijskih proizvodov, v enem od naslednjih primerov:
    - kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene oziroma količine takih proizvodov, ki so nabavljeni od primarnih proizvajalcev ali jih je na trg dalo zadevno podjetje,
    - kadar je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce.


Če je podjetje dejavno v sektorjih iz prejšnjega odstavka, ter je poleg tega dejavno v enem ali več drugih sektorjev, ali opravlja še druge dejavnosti, ki spadajo na področje uporabe Uredbe Komisije (EU) št. 2323/2831, se le-ta uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, pod pogojem, da podjetje na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali ločevanje računovodskih izkazov zagotovi, da dejavnost v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te uredbe, ne prejemajo pomoči de minimis na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831.

 

IV. SPLOŠNI POGOJI ZA SODELOVANJE


Skupni znesek pomoči na podlagi pravila de minimis, dodeljen enotnemu podjetju, ne sme presegati 300.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh (3) let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije:
- pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za tvegano financiranje, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, določen za posebne okoliščine vsakega primera v uredbi o skupinskih izjemah ali sklepu Komisije;
- pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno skladno z uredbama Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje (300.000 EUR);
- pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo komisije (EU) št. 2023/2831 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832.

Pomoči de minimis ne smejo biti neposredno povezane z dejavnostjo izvoza v tretje države ali države članice, in sicer, če je pomoč neposredno povezana z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki. Pomoči de minimis se ne smejo dodeljevati pod pogojem, da se domačim proizvodom ali storitvam daje prednost pred uvoženimi.

Pomoči de minimis po tem javnem razpisu se bodo dodelile pod pogojem, da upravičenci, ki bodo podali vlogo na ta javni razpis, v izogib morebitni preseženi zgornji meji de minimis pomoči (300.000 EUR) ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih, ob oddaji vloge podajo pisno izjavo o:

  • že prejetih de minimis pomočeh v obdobju zadnjih treh let;
  • kandidaturi za de minimis pomoč in o že odobreni in še ne izplačani de minimis pomoči;
  • drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške;
  • podjetjih, s katerimi je lastniško povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa z njim povezana podjetja.


Občina bo kot dajalec pomoči hranila evidence o individualni pomoči de minimis 10 let od datuma dodelitve pomoči.

Izraz »enotno podjetje« v skladu z drugim odstavkom 2. člena Uredbe Komisije (EU) 2023/2831 pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:

  • podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja;
  • podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja;
  • podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene s tem podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu;
  • podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov tega podjetja.


Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz prejšnjih alinej preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za »enotno podjetje«.

»Povezano podjetje« pomeni vsa enotna podjetja in podjetja, ki so povezana prek lastniških deležev fizičnih oseb, njihovih sorodnikov do vključno drugega kolena ali njihovih zakonskih oziroma izven zakonskih partnerjev.

Vlagatelj lahko kandidira na javni razpis samo z eno vlogo na posamezen ukrep. Med »povezanimi podjetji« na javni razpis lahko kandidira le eno podjetje, v nasprotnem primeru bodo vloge vseh vlagateljev med seboj »povezanih podjetij« zavrnjene.

Za razpisane ukrepe velja, da se pomoč dodeljuje izključno za že izvedene in že plačane aktivnosti.

 

V. VMESNO IN KONČNO POROČILO – UKREP B


Vsi prijavitelji, ki bodo izpolnjevali razpisne pogoje za ukrepa B1 in B2, podpisali pogodbo in prejeli nepovratna sredstva, so po razpisu obvezani predložiti vmesno in končno poročilo, ki sta sestavni del razpisne dokumentacije, in v katerih bodo poročali o izpolnjevanju pogojev po pridobitvi nepovratnih sredstev. Predložiti je potrebno tudi ustrezno dokumentacijo, ki je predvidena v razpisni dokumentaciji za navedeni ukrep.

Če do rokov, določenih v tej razpisni dokumentaciji, vmesna in končna poročila ne bodo dostavljena, to pomeni neizpolnjevanje pogodbenih obveznosti s strani prejemnika nepovratnih sredstev, s čimer bodo podani pogoji za odstop od pogodbe s strani Občine Gornja Radgona ter izpolnjeni pogoji za vračilo prejetih nepovratnih sredstev, vključno z zamudnimi obrestmi. Če pa se ugotovi, da je vlagatelj namerno z neresničnimi navedbami za pridobitev nepovratnih sredstev v svoji vlogi zavajal Občino Gornja Radgona, je navedeno dejstvo lahko tudi eden izmed razlogov za pričetek kazenskega postopka za poslovno goljufijo.

 

VI. OSNOVNI POGOJI RAZPISA PO POSAMEZNIH UKREPIH


UKREP A: SOFINANCIRANJE MATERIALNIH IN NEMATERIALNIH INVESTICIJ

Upravičeni stroški za materialne investicije na območju občine po tem javnem razpisu so:

  • stroški nakupa, urejanja in opremljanja zemljišč za gradnjo novih proizvodnih oziroma poslovnih prostorov na območju občine,
  • stroški pridobivanja projektne dokumentacije za gradnjo poslovnih oziroma proizvodnih prostorov,
  • stroški nakupa, gradnje ali preureditve proizvodnih oziroma poslovnih prostorov,
  • stroški nakupa novih strojev, naprav in opreme (kot osnovnega sredstva, ki je v lasti prijavitelja in je zavedeno v knjigovodskih listinah prijavitelja ter se amortizira),
  • ureditev strojnih in elektro inštalacij v skladu s predpisi.


Pri nakupu strojev, naprav in opreme je upravičen strošek tudi nakup rabljenih strojev in opreme, ki niso starejši od 5 let in ne smejo predhodno biti sofinancirani iz javnih sredstev. Nakup je dovoljeno izvesti le od tretjih oseb po tržnih pogojih, pri tem pa tretja oseba ne sme biti povezana z vlagateljem z več kot 25 %. Za povezano osebo z vlagateljem se šteje lastniški delež pravne ali fizične osebe in povezanost preko funkcije direktorja oziroma predsednika.

Upravičeni stroški za nematerialne investicije na območju občine so:

  • stroški nakupa patentov, licenc, know-how ali nepatentiranega tehničnega znanja ter programske opreme.


Poslovni prostori, stroji, naprave in oprema se ne smejo dajati v najem drugim pravnim ali fizičnim osebam in se dejansko uporabljajo za poslovno dejavnost, za katero je vlagatelj registriran v poslovnem registru. Vlaganja v prostore za izvajanje stanovanjske dejavnosti se ne upoštevajo kot upravičen strošek.

Neupravičeni stroški po tem razpisu so:

  • davek na dodano vrednost (DDV), razen za upravičence, ki niso identificirani za namene DDV in nimajo pravice odbijati vstopnega davka,
  • stroški drugih davčnih dajatev, ki jih predpisuje država (npr. carina, transportni, potni ali tovarniški stroški, ipd.),
  • stroški zamudnih obresti,
  • stroški nakupa drobnega inventarja,
  • stroški nakupa motornih vozil za prevoz tovora ali ljudi, ki so registrirani za cestni promet (npr. tovorna vozila, kombinirana vozila, kolesa z motorjem, štirikolesniki, ipd.),
  • stroški nabave osebnih motornih vozil,
  • stroški nakupa mobilnih telefonov,
  • stroški nakupa v obliki zakupa (leasing).


Upravičeni stroški so stroški iz zgoraj navedenih alinej, ki so nastali in bili tudi plačani v obdobju od 1. 10. 2024 do poteka roka za oddajo vloge na ta javni razpis.

Intenzivnost pomoči:

  • nepovratna sredstva po tem ukrepu lahko znašajo največ do 70 % upravičenih stroškov posamezne investicije;
  • višina pomoči po tem ukrepu je na posameznega upravičenca omejena do višine maksimalno 3.000,00 EUR;
  • minimalna vrednost investicije mora znašati 300,00 EUR brez DDV.


Splošni pogoji:

Investicija, ki je predmet sofinanciranja po tem ukrepu, mora ostati v lasti upravičenca vsaj 3 leta po končani investiciji oziroma se lahko pred iztekom tega obdobja nadomesti z novo, sodobnejšo opremo za izvajanje enake dejavnosti, ki pa ne more biti predmet sofinanciranja po Pravilniku.

 

UKREP B: POMOČ PRI SAMOZAPOSLOVANJU IN ODPIRANJU NOVIH DELOVNIH MEST

B1. SAMOZAPOSLITEV

Upravičenci do pomoči:

Na javni razpis se lahko prijavijo samozaposlene osebe, ki so samozaposlitev uresničile v obdobju od 1. 8. 2024 do poteka roka za oddajo vloge na ta javni razpis. Upravičenci do pomoči po tem ukrepu so:

  • fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče na območju občine Gornja Radgona in prvič registrirajo dejavnost na podlagi Zakona o gospodarskih družbah, če jim taka dejavnost pomeni edini in glavni poklic in je tudi poslovni sedež na območju občine Gornja Radgona.

Pogoj stalnega prebivališča oz. poslovnega sedeža mora upravičenec izpolnjevati v času vložitve vloge na javni razpis in vse do zaključka realizacije ukrepa oz. njegovega trajanja.

Intenzivnost pomoči:

Nepovratna sredstva po tem ukrepu lahko znašajo največ do 4.000,00 EUR za samozaposlitev.

Splošni pogoji:

Samozaposlitev mora trajati najmanj dve (2) leti, za polni delovni čas 40 ur na teden.

Upravičenec mora na Občino v roku 12 mesecev od podpisa pogodbe o dodelitvi sredstev predložiti VMESNO POROČILO z dokazili za prvih 12 mesecev samozaposlitve (potrdilo o poravnanih davčnih obveznostih Finančne uprave Republike Slovenije, ki ne sme biti starejše od 5 dni od dneva oddaje vmesnega poročila, in izpis zavarovanj osebe, ki ga izdaja Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije) ter najkasneje v roku 24 mesecev od podpisa pogodbe o dodelitvi sredstev KONČNO POROČILO z dokazili za drugih 12 mesecev samozaposlitve (potrdilo o poravnanih davčnih obveznostih Finančne uprave Republike Slovenije, ki ne sme biti starejše od 5 dni od dneva oddaje končnega poročila, in izpis zavarovanj osebe, ki ga izdaja Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije).

Če bo, glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov, predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo upravičencem, v skladu s predlogom komisije, dodeljena sredstva sorazmerno znižala.

 

B2. POMOČ PRI ODPIRANJU NOVIH DELOVNIH MEST

Upravičeni stroški:

  • stroški za odpiranje novih delovnih mest,
  • stroški zaposlitve registrirano brezposelnega »iskalca prve zaposlitve«.


V primeru razveljavitve pogodbe o zaposlitvi ali sporazumne prekinitve delovnega razmerja pri vseh navedenih ukrepih zaposlovanja, je prejemnik sredstev za preostali pogodbeno dogovorjeni čas ohranitve zaposlitve, v roku 30 dni, dolžan zaposliti drugo osebo, ki izpolnjuje pogoje iz razpisa, na podlagi katerega je prejemnik pridobil sredstva. V tem primeru je potrebno takoj predložiti vsa dokazila.

Upravičenci do pomoči so:

  • podjetja iz drugega odstavka III. poglavja tega razpisa in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine, in so v obdobju od 1. 8. 2024 do poteka roka za oddajo vloge na ta javni razpis izvedla novo zaposlitev osebe s stalnim bivališčem na območju občine oz. iskalca prve zaposlitve, ki ima stalno bivališče na območju občine,

nova zaposlitev pa v primeru odpiranja novih delovnih mest (omejitev ne velja za zaposlitev registrirano brezposelnega »iskalca prve zaposlitve«) pomeni povečanje skupnega števila zaposlenih nad najvišjim stanjem v preteklem letu brez upoštevanja upokojitev.

Intenzivnost pomoči:

Nepovratna sredstva po tem ukrepu lahko znašajo največ do 2.000,00 EUR za zaposlitev registrirano brezposelnega »iskalca prve zaposlitve« in največ do 1.500,00 EUR za novo delovno mesto.

Splošni pogoji:

Pogodba o zaposlitvi mora biti sklenjena za najmanj 24 mesecev, za polni delovni čas 40 ur na teden. V primeru, da pride do prekinitve zaposlitve, je delodajalec dolžan zagotoviti nadomestno zaposlitev  oz. nadomestno zaposlitev iskalca zaposlitve.

Upravičenec mora na Občino v roku 12 mesecev od podpisa pogodbe o dodelitvi sredstev predložiti VMESNO POROČILO z dokazili za prvih 12 mesecev zaposlitve (dokazila o izplačilu plače novo zaposlenega delavca, vključno z vsemi davki in prispevki obračunanih plač, in obrazec REK-1) ter najkasneje v roku 24 mesecev od podpisa pogodbe o dodelitvi sredstev KONČNO POROČILO z dokazili za drugih 12 mesecev zaposlitve (dokazila o izplačilu plače novo zaposlenega delavca, vključno z vsemi davki in prispevki obračunanih plač, in obrazec REK 1).

Če bo, glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov, predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo upravičencem, v skladu s predlogom komisije, dodeljena sredstva sorazmerno znižala.

 

VII. NAČIN PRIJAVE IN RAZPISNA DOKUMENTACIJA


Vlogo oziroma prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo – po ukrepih – se lahko vloži osebno ali pošlje priporočeno po pošti na naslov Občina Gornja Radgona, Partizanska cesta 13, 9250 Gornja Radgona, v zaprti kuverti z navedbo naziva in polnega naslova prijavitelja, s pripisom (glede na prijavo na ukrep):

NE ODPIRAJ, JR - MG – investicije

NE ODPIRAJ, JR - MG – samozaposlitev

NE ODPIRAJ, JR - MG – odpiranje novih delovnih mest

 

Rok za oddajo vlog je 31. 7. 2025. Pisne prijave na razpisnih obrazcih prijavitelji pošljejo ali dostavijo na naslov Občina Gornja Radgona, Partizanska cesta 13, 9250 Gornja Radgona, najkasneje do izteka roka za prijavo na razpis. Šteje, da je prijava prispela pravočasno, če je najkasneje na zadnji dan roka za prijavo na ta javni razpis prispela na sedež občine, kar mora biti razvidno iz prejemne štampiljke, ali če je bila najkasneje na zadnji dan roka za prijavo na ta javni razpis oddana na pošti s priporočeno pošiljko.

Če nepovratna sredstva po tem razpisu ne bodo v celoti porabljena, bo določen dodaten rok za oddajo vlog in odpiranje ponudb. Razpis je odprt do porabe sredstev.

Predviden datum odpiranja vlog:
- 6. 8. 2025

Razpisna dokumentacija po ukrepih je vlagateljem na voljo na spletni strani Občine Gornja Radgona: www.gor-radgona.si ali vsak delavnik na sedežu Občine Gornja Radgona, Partizanska cesta 13, 9250 Gornja Radgona (glavna pisarna, pisarna št. 25/I).

Vse informacije v zvezi z javnim razpisom ali dvigom razpisne dokumentacije je možno dobiti pri Vesni Šoštarič na tel. št. 02/564 38 24 in Mateji Coklin na tel. št. 02/564 38 04 ali na el. naslovih: vesna.sostaric@gor-radgona.si ali mateja.coklin@gor-radgona.si.

 

VIII. ODPIRANJE IN OBRAVNAVA VLOG

Vloga mora biti popolna in izpolnjena na ustreznih prijavnih obrazcih za posamezen ukrep in mora vsebovati vse obvezne priloge in podatke, določene v razpisnih dokumentacijah.

Postopek za dodelitev pomoči bo vodila strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Odpiranje vlog ni javno. Nepopolne vloge bodo prijavitelji lahko dopolnili v roku 5 dni od poziva komisije. Če vlog v danem roku ne bodo dopolnili, jih bo komisija kot nepopolne zavrgla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne zavržejo. Vloge, ki bodo prispele po zaprtju javnega razpisa, se kot prepozne zavržejo. V kolikor bo določen še dodatni rok za oddajo vlog, bodo ti prijavitelji lahko podali novo vlogo na ta dodatni rok.

Glede na to, da so sredstva omejena, bo višina dodeljenih sredstev odvisna od števila prosilcev, ki bodo izpolnjevali vse pogoje iz tega razpisa. V kolikor bo, glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov, predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo upravičencem po posameznem ukrepu dodeljena sredstva sorazmerno znižala. Razpis je odprt do porabe sredstev.

Prijavitelji bodo o izidu razpisa s sklepom obveščeni najkasneje v 30 dneh od dneva popolnosti vloge. 30-dnevni rok za izdajo sklepa o višini odobrenih finančnih sredstev, ki je vezan na ugotovitev popolnosti vloge, prične teči od datuma, ko komisija ugotovi popolnost vloge tj. ob odpiranju vloge oz. ob datumu dopolnitve vloge.

Zoper sklep je dopustno v roku 15 dni od prejema sklepa vložiti pritožbo.

Z izbranimi prijavitelji na javni razpis se bodo, po pravnomočnosti sklepa o izboru, sklenile pogodbe.

 

IX. NEIZPOLNJEVANJE OBVEZNOSTI

S tem, ko vlagatelj vloži vlogo za pridobitev nepovratnih sredstev iz tega javnega razpisa, se domneva, da je seznanjen in so mu razumljivi tudi vsi pogoji in določila iz javnega razpisa in razpisne dokumentacije.

V primerih, ko se ugotovi, da prejemnik:

  • ni predložil vmesnih in/ali končnih poročil, ki so opredeljena pri posameznih ukrepih,
  • ni realiziral ukrepa v skladu s prijavo,
  • sredstev ni delno ali v celoti porabil za namen, za katerega so mu bila dodeljena ali so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov,
  • je prejemnik prekršil druga določila pogodbe oz. so bile ugotovljene druge nepravilnosti,

to predstavlja kršitev pogodbe in je utemeljen razlog za odstop od pogodbe s strani Občine, upravičenec pa je dolžan vrniti pridobljena sredstva v enkratnem znesku, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunavajo od dneva nakazila prejemniku.

Če pa se ugotovi, da je vlagatelj z neresničnimi navedbami za pridobitev nepovratnih sredstev v svoji vlogi namerno zavajal Občino ter si pridobil protipravno premoženjsko korist, je navedeno dejstvo lahko tudi eden izmed razlogov za pričetek kazenskega postopka za poslovno goljufijo.

Šteje se, da je prejemnik seznanjen, da ni upravičen do izplačila sredstev, če se v postopku ugotovi, da je za iste upravičene stroške in za isti namen že pridobil sredstva oziroma je v pridobivanju sredstev iz kateregakoli drugega javnega vira oziroma bi bila z dodeljenim zneskom presežena zgornja meja pomoči ter intenzivnost pomoči po drugih predpisih. Če se obstoj navedenega dejstva ugotovi naknadno, ko bodo sredstva prejemniku že nakazana, jih je ta dolžan vrniti v enkratnem znesku, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunajo od dneva nakazila prejemniku. Navedeno pa pomeni kršitev pogodbe s strani prejemnika in utemeljen razlog za odstop od pogodbe s strani Občine.

Prejemnik, ki ustreza vsaj enemu kriteriju iz prejšnjih odstavkov, po Pravilniku izgubi pravico do pridobitve sredstev za naslednjih pet let.

 

X. MERILA, KI JIH BO KOMISIJA UPOŠTEVALA PRI OCENJEVANJU VLOG PO UKREPU A – SOFINANCIRANJE MATERIALNIH IN NEMATERIALNIH INVESTICIJ


Komisija bo pravočasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale pogoje tega javnega razpisa po ukrepu A - sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij, ocenila na podlagi spodaj nevednih meril.

Če prijavitelj obrazcev ne bo izpolnil tako, da bo iz njih razvidna vsebina, ki jo po naštetih merilih ocenjuje komisija, niti komisija iz prilog in uradnih evidenc, dostopnih komisiji, ne bo mogla oceniti vloge po posameznem merilu, bo vlagatelj na tem merilu prejel 0 točk.

Po vrednotenju se glede na zbrano število točk vloge po posameznem ukrepu razvrstijo od vloge z najvišjim številom točk do vloge z najnižjim številom točk, vse do porabe sredstev javnega razpisa.

Prednost imajo vloge, ki pri ocenjevanju dosežejo višje število točk.

 

UKREP A: SOFINANCIRANJE MATERIALNIH IN NEMATERIALNIH INVESTICIJ

Merila za ocenjevanje:

Merilo 1 – velikost podjetja

točke

manj kot 10 zaposlenih

5

od 10 – 49 zaposlenih

3

 

Merilo 2 – starost podjetja

točke

do 12 mesecev

3

od 13 do 24 mesecev

2

od 25 do 36 mesecev

1

 

Merilo 3 – prejeta sredstva v preteklih letih

točke

Podjetje v preteklih letih še ni prejelo sredstev na podlagi javnega razpisa za pospeševanja razvoja malega gospodarstva v občini Gornja Radgona

5

Podjetje je v preteklih letih prejelo sredstva na podlagi javnega razpisa za pospeševanje razvoja malega gospodarstva enkrat

3

Podjetje je v preteklih letih prejelo sredstva na podlagi javnega razpisa za pospeševanje razvoja malega gospodarstva dvakrat

1

 

Merilo 4 – starost podjetnika oz. lastnika podjetja (večinskega) na dan oddaje vloge

točke

do 30 let

2

 

Merilo 5 – upravičeni stroški

točke

  • stroški nakupa, gradnje ali preureditve proizvodnih oziroma poslovnih prostorov,
  • stroški nakupa novih strojev, naprav in opreme,
  • ureditev strojnih in elektro inštalacij v skladu s predpisi
  • stroški nakupa patentov, licenc, know-how ali nepatentiranega tehničnega znanja ter programske opreme

5

  • stroški nakupa, urejanja in opremljanja zemljišč za gradnjo novih proizvodnih oziroma poslovnih prostorov na območju občine,
  • stroški pridobivanja projektne dokumentacije za gradnjo poslovnih oziroma proizvodnih prostorov

3

 

Najvišje število točk, ki jih je mogoče doseči, je 20. Prednost bodo imele vloge, ki bodo zbrale najvišje število točk do porabe sredstev.

V kolikor se bo po končanem ocenjevanju izkazalo, da skupna vrednost pričakovanega sofinanciranja presega razpoložljiva sredstva po tem javnem razpisu, bodo razpisana sredstva razdeljena glede na doseženo število točk, pri čemer bodo imele prednost vloge z višjim številom točk pri dotičnem merilu, in sicer bodo imele prednost vloge (z upoštevanjem doseženih točk) po naslednjem vrstnem redu meril: 2, 3, 4, 1 in 5.

V primeru, da bodo posamezne vloge še zmeraj dosegale enako število točk, bodo razvrščene na podlagi datuma registracije podjetja, in sicer se najvišje razvrsti vloga tistega podjetja, ki je bilo registrirano najkasneje.

 

Številka: 300-3/2025-1-U121 (U129)
Datum: 10. 6. 2025

 

ŽUPANJA
OBČINE GORNJA RADGONA
Urška MAUKO TUŠ, e.p.